fredag 15. oktober 2010

Utfordring:)

Hei!

Jeg har blitt utfordret! Jeg fikk utfordringen av tvillingene i Gammel stil . De skulle svare på 10 spørsmål, og så sende utfordringen videre til 6 stykker. Da sendte dem den videre til meg, og jeg ble glad:) Da bare begynner jeg! :

1. What is your favorite word?Favorittordet mitt er kjærlighet. Fordi det beskriver følelser mellom mennesker, noe som er veldig viktig for meg. Kjærlighet kan bety alt. Man kan ha kjærlighet for et menneske, man kan ha kjærlighet for en ting, osv.

2. What is your least favorite word?
Hate og sykdom er ordene jeg liker minst. Hate fordi det er motsetningen til kjærlighet, og fordi det er veldig mange som bruker det til den minste ting som de ikke liker. Og sykdom fordi det er trist, og mange sykdommer er uhelbredelige.

3. What turns you on creatively, spiritually or emotionally?
Naturen, familien, dikt, syke folk som klarer å kjempe for sykdommen sin, og andres blogger:)

4. What turns you off?
Mobbing! Hater det. Vet hvordan det er...

5. What is your favorite curse word?
Jeg banner aldri :)

6. What sound or noise do you love?
Bølgene som slår mot steinene.. :) En fin sang, stemmene til de jeg er glad i.

7. What sound or noise do you hate?
Piping!

8. What profession other than your own would you like to attempt?
Skuespiller :) Elsker å dramatisere og improvisere!

9. What profession would you not like to do?
Stripper, haha :)

10. If Heaven exists, what would you like to hear God say when you arrive at the Pearly Gates?
"Jeg har tatt vare på dine nærmeste, og nå er jeg klar for å ta vare på deg også!"

Nå skal jeg gi den videre til 6 stykker. Jeg velger å gi den til:

Blandet loft
Vakre dager
Simones country home
Fairy dust

Jeg har ikke hat blogg så lenge, så har ingen andre å skrive til :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for utfordringen... Den skal jeg ta med i neste innlegg;)
    God helg til deg :D :D
    Klemmer

    SvarSlett