lørdag 16. oktober 2010

Bilder fra Kr.sand:)

Heisann:)

Det er visst ikke så lett å skrive et innlegg hver dag, når det er mye annet som skal gjøres. Men jeg er ofte innom andre blogger:) I det siste har jeg tenkt så mye på ferien i sommer. Den beste av de var turen til Kr.sand! Det er vel 9 år siden jeg var der sist, og da tenkte jeg at jeg bare MÅTTE ta turen dit igjen, også for å besøke dyreparken! Visste at det hadde skjedd en del forandring der også:) Jeg var så spent, og gledet meg i over to uker før vi skulle dit!! Og det hadde jeg all grunn til. Dro sammen med pappa, kjæresten hans og kusina mi. Da vi kom til campingplassen vi skulle være på, hadde noen fått hytten vi skulle bo i! Da ble jeg så sist, og sa at vi forlanger å ha et sted å sove, i og med at vi har kjørt helt fra Oslo. Vi fikk plass i Søgne, på en campingplass. Campingvognen var utrolig stor. To soverom, et bad, stor stue og toalett:) Og prisen ble ikke noe særlig dyrere, siden vi hadde vært så uheldige med forrige sted.. :)

Vi rakk å ta en tur inn til selve sentrum i Kr.sand, det var koselig. Selv om det ikke er så mye mer annerledes enn i Oslo, er folkene så mye mer koselig å snakke med. Vi var ikke innom så mange butikker, men stranden var vi innom. En laaaang strand:) Den var utrolig fin. Vannet var ISkaldt, men solen varmet godt:) Men, så tok vi turen til dyreparken, og her kommer det noen bilder av dyrene:)
























Oj, det ble visst en del bilder, men det er så utrolig mange dyr der og mye fint å ta bilde av der:)
Jeg har noen flere bilder også, men de kan jeg legge ut siden.

Ønsker alle sammen en herlig lørdagskveld, håper dere koser dere med god mat og drikke sammen med familien :)

Klem fra meg:)

4 kommentarer:

  1. Mange fine bilder:) Vi har vært i Kr.sand vi også, dyreparken var høydepunktet:)

    Ønsker deg en herlig kveld:)

    KlEM!

    SvarSlett
  2. DU er flink til å ta bilder:) ELSKER det med elgen:) Selv om jeg tok det;) HAHA:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei, tusen takk for koselig inlegg på bloggen min!

    Ahh, Sørlandsparken bringer fram mange gamle gode minner.... Der var jeg nesten hver sommer fra jeg var 2-14 år :) Har vært der i senere tid og, med tuppa mi. Koselig park det :)

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett