mandag 18. oktober 2010

Flere bilder fra Kr.sand

 Jeg blir så glad for de kommentarene jeg får. Tusen takk :) Nå tenkte jeg å vise dere de siste bildene fra Kr.sand. Jeg bare elsker den byen. Dyreparken er jo der, og det er så mange herlige dyr der!

I dag har jeg jobbet, drevet med masker til Halloween. Barna gleder seg, og selv om det skal være fredag den 29.oktober, er vi allerede godt i gang med alt som skal gjøres før den dagen. Merker at jeg begynner å bli lei alle disse oppavene jeg sitter med. Bruker jo så enormt lang tid, og det tærer på humøret mitt.. Jeg har slitt i mange år med lærevansker og konsentrasjonen. Korttids-hukommelsen min er også svært dårlig, så det tar så mye lengre tid for meg å gjøre helt vanlige ting. Men veilderen min er så veldig snill, og hjelper meg dersom jeg trenger hjelp:)

Her kommer bildene:














Har dere vært i Kr.sand før? Og hva synes dere om byen? :)

Håper der har hatt en fin dag:)
Klem fra meg^^

1 kommentar:

  1. Flotte bilder du tar:) Kristiansand er en nydelig by:)

    Klem:)

    SvarSlett