onsdag 13. oktober 2010

Bilder fra ferier

Hei!
Først vil jeg si tusen takk for søte kommentarer:) Jeg blir så glad! I dag har jeg jobbet. En del som skjer på SFO, så jeg har ikke så mange muligheter til å blogge på jobb. Når man jobber på SFO må man være på mange steder på en og samme tid, men det er ikke alltid lett. Jeg har betennelse i knærne, og får vondt bare jeg går fort.. MEN! Jeg har med Zoon, og det virker bra!!

Jeg har brukt mye av tiden min i kveld til å gå gjennom mange skjønne blogger, og blir bare SÅ glad av å se det folk legger ut:) Selv er jeg veldig glad i naturbilder, og bilder av sjø og himmel. Tenkte derfor å legge ut noen bilder fra ferien.





















































Det ble noen bilder, men det siste bildet fikk meg til å stoppe og tenke.. Hva er det brukt til?!
Det står noe på det, men fikk det ikke helt med meg når jeg leste. Var litt uklart..

Bildene jeg har lagt ut gir meg så mange gode minner:)

Ha en god kveld:)
Klem fra meg!

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder:) Så flink du er!!:) Hmm..hva kan det siste ha blitt brukt til..?

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Fine bilder:) Du er så flink! Kameraet er jo veldig bra da:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Så kjekt har kommet deg inn i bloggeverden, mye inspirasjon å hente her!!
    Lykke til!
    Klem

    SvarSlett